Cu Mingle poți stabili cu ușurință interviuri pentru tine sau pentru colegii tăi. Îți poți conecta calendarul și defini preferințele astfel încât interviurile să aibă loc doar în intervalele disponibile din calendarul tău.
Iată cum să faci setările necesare:
1. Conectează-ți calendarul
Primul pas este să-ți conectezi calendarul. În felul acesta se vor putea stabili interviuri doar pentru intervalele disponibile din calendarul tău.
Dă click pe numele tău aflat în partea dreaptă sus a barei de meniu. Din lista derulantă, alege opțiunea Setări. În pagina de Setări, navighează către tab-ul E-mail și calendar
În secțiunea Integrări dă click pe iconița Microsoft 365 Calendar
Se va deschide o fereastră de conectare cu contul de Microsoft 365, unde vor trebui completate datele de acces la Microsoft 365.
Odată parcurși acești pași, calendarul tău va fi conectat.
2. Setează-ți preferințele
Tot de aici mai poți seta anumite preferințe privind zilele și orele disponibile pentru interviuri. Poți face asta din sub-secțiunea Disponibilitate
3. Adaugă locații
Din sub-secțiunea Locații de întâlnire din Setări > E-mail și calendar îți poți configura lista de locații în care vor avea loc interviurile.
Pe lângă opțiunea de Microsoft Teams, mai poți adăuga adrese fizice sau link-uri pentru interviurile online.