Docy

Creează o cerere de recrutare

Cererea de recrutare te ajută să ai claritate asupra procesului de angajare, precum și asupra profilului persoanei căutate.

Aceasta justifică nevoia postului și descrie caracteristicile esențiale ale viitorului angajat. Pentru că stă la baza formulării anunțului de recrutare, este important ca în cerere să fie incluse toate detaliile necesare, astfel încât echipa de HR să poată selecta candidații adecvați.

Adaugă o cerere

Pentru a crea o cerere de recrutare accesează meniul de Cereri section from the menu bar. In the upper right corner, press the button Adaugă cerere.

Adaugă o cerere

Completează cererea

La pasul următor, vei ajunge în meniul de definire a cererii. Dacă este setată varianta de formular care să conțină toate câmpurile disponibile, vei avea de completat sau selectat următoarele:

Nume câmp Descriere
Titlu poziție
Aici vei trece numele poziției pentru care recrutezi. Acest câmp nu poate fi eliminat și este mereu obligatoriu. Diferențierea pozițiilor se face prin ID, fiecare poziție având un ID unic. Prin urmare nu-ți face griji dacă sunt mai multe poziții cu același titlu.
Departament
Poți trece în cerere și numele departamentului pentru care recrutezi. Pentru a atribui un departament, alege una dintre opțiunile setate anterior, sau creează o opțiune nouă direct din acest câmp. Pentru a crea o nouă opțiune, scrie numele noii opțiuni, apoi dă click pe butonul "Adaugă" care îți apare sub text.
Location
Alege o opțiune din lista de locații. Dacă vrei să adaugi o opțiune nouă, scrie-i numele în acest câmp apoi dă click pe butonul "Adaugă" care îți apare sub text.
Număr poziții
Alege numărul de poziții pe care dorești să îl recrutezi, adică de câte persoane ai nevoie. Odată ce numărul candidaților angajați ajunge la această valoare, cererea va trece automat în statusul "Finalizat".
Salariu brut
Trece intervalul salarial bugetat pentru această poziție, alege moneda și perioada (anual sau lunar).
Motiv recrutare
Alege unul din cele trei motive de recrutare. Dacă alegi una din variantele ”Înlocuire” sau ”Alt motiv”, îți va apărea o căsuță în care va trebui să treci numele persoanei înlocuite, respectiv motivul recrutări.
Perioadă contract
Alege între variantele "Nedeterminată" și "Determinată". Dacă alegi opțiunea "Determinată", va trebui să completezi și numărul de luni pentru care se face angajarea.
Poziția este bugetată
Alege între variantele "Da" și "Nu".
Descriere și cerințe poziție
Include aici informații despre responsabilități, cerințe, precum și care este nevoia pentru care soliciți o nouă angajare. Acest câmp este doar cu scop intern și nu le va apărea candidaților Poți formata descrierea jobului folosind toolbar-ul de deasupra câmpului de descriere: text cu bold sau italic, bullets sau numerotare, formatare paragraf.
Tip contract
Alege una dintre variantele "Full-time", "Part-time", "Contract de colaborare".
Program
Alege o opțiune din lista existentă. Dacă vrei să adaugi o opțiune nouă scrie-i numele în acest câmp apoi dă click pe butonul "Adaugă" care îți apare sub text.
Senioritate
Alege una dintre variantele "Fără experiență", "Junior", "Middle", "Senior", "Executive".
Manager direct
Alege un manager din lista existentă. Dacă vrei să adaugi un nou manager, scrie-i numele în acest câmp, apoi dă click pe butonul "Adaugă" care îți apare sub text.

Adaugă o opțiune nouă la câmpurile din cerere

Pentru unele câmpuri din cerere poți defini chiar tu opțiuni din care să alegi. 

Aceste câmpuri sunt: Departament, Locație, Program, Manager direct.

Dacă opțiunea dorită de tine nu se află deja în lista derulantă, o poți crea astfel: scrie numele noii opțiuni, apoi dă click pe butonul “Adaugă” care îți apare sub text.

Salvează cererea

După ce ai terminat de completat informațiile necesare, apasă pe butonul Save aflat în partea din dreapta sus a ecranului. 

Cererea ta se va afla în acest moment în statusul “Draft”.

CONTENTS