Întrebări frecvente despre cererile de recrutare
Dacă un câmp a fost eliminat din setări, acesta va dispărea din toate cererile de recrutare, chiar și din cele în care era inițial completat.
Informațiile din acest câmp nu se vor șterge și vor reapărea în pagina cererii în cazul în care câmpul va fi reactivat ulterior.
Poți modifica oricând jobul cu care este conectată cererea, indiferent de statusul în care se află aceasta.
Pentru a modifica, este necesar doar să dai click pe iconița Modifică din dreptul jobului, în partea dreaptă sus a cererii.
Attention: Dacă o cerere a fost asociată unui job, înseamnă că a început recrutarea pentru aceasta. De aceea, poți înlocui jobul cu care este conectată cererea, însă nu poți lăsa cererea fără un job conectat.
Poți modifica oricând candidații care sunt asociați unei cereri de recrutare, indiferent de statusul în care se află aceasta.
Pentru a modifica, este necesar doar să dai click pe iconița Modifică din dreptul candidaților asociați, în istoricul cererii (partea din dreapta).
Attention: dacă cererea se află într-unul din statusurile "Finalizat" sau "Închis fără recrutare" poți doar înlocui candidatul / candidații asociați acestei cereri. Nu vei putea elimina un candidat fără a-l înlocui cu altul.
Sunt două posibilități de a închide cererea:
- Poți muta cererea în statusul “Închis fără recrutare”. Candidații angajați care au fost deja asociați cu cererea vor rămâne în continuare asociați.
- În cazul în care nu dorești să muți cererea în statusul “Închide fără recrutare“, poți modifica din pagina cererii numărul de poziții disponibile, iar cererea va trece automat în statusul “Finalizat“.
Un angajat asociat cu o cerere poate fi mutat ulterior în orice status care nu este de tip angajat.
El va rămâne conectat cu cererea până când este scos de pe acea cerere.
Iar cererea nu își va modifica statusul.
Dacă ștergi un candidat care este asociat cu o cerere de recrutare atunci numele acestuia va dispărea din cererea de recrutare. Va apărea textul "1 candidat șters".
Cererea nu își va modifica statusul.
Da, poți recupera o cerere ștearsă dacă te afli în primele 30 de zile de la momentul ștergerii.
Dacă ai această nevoie, ne poți scrie la hello@mingle.ro.